פטריות חימום לאירועים למכירה

פטריות חימום הן פתרון מצוין עבור גני אירועים, אולמות אירועים ומקומות נוספים המארחים אנשים באופן קבוע. לא משנה אם אתם רוצים לספק להם פינת ישיבה חמה לחודשי החורף הקרים או לערבים הקרירים במהלך השנה כולה, פטריות חימום הן הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

לקטלוג פטריות חימום

מדוע דווקא פטריות חימום למכירה?

מזגן לא תמיד יכול להיות הפתרון שכן באזורים פתוחים בהם יושבים אנשים המזגן לא יכול להשפיע כלל.

כמו כן מזגן במקומות סגורים עלול לגרום לתחושת מחנק שעשויה לגרום לאנשים להתעלף או במקרה הטוב רק להרגיש לא בנוח להיות במקום.

פטריות חימום יהיו פתרון נפלא עבורכם שכן הן מספקות חום נעים ברדיוס של כמה מטרים ויכול לכסות אזור ישיבה שלם. אנשים ישמחו להיות באזור נעים וחמים יותר וירגישו שבעי רצון.

פטריות חימום על גז למכירה

כיצד נמקם את פטריות החימום?

לעומת תנורי חימום גדולים ומגושמים פטריות חימום הנן דקורטיביות ויש מגוון רחב של עיצובים שניתן לשלב ולגוון כדי להתאימן לקונספט העיצובי במקום שלכם.

הפטריות ישתלבו היטב במקום וייראו כחלק מהתפאורה.

כדאי למקם אותן ברדיוס של כמה מטרים אחת מהשנייה על מנת לחמם את החלל שאתם רוצים, אולם שהמרחקים לא יהיו גדולים מדי וייצרו מרווחי אוויר שיפחיתו מהשפעת הפטריות.

אילו פטריות חימום כדאי לבחור?

ישנן פטריות חימום חשמליות ואחרות המופעלות על גז.

ישנם אנשים המעדיפים את אלה הפועלות על גז בשל האווירה המהפנטת של הלהבה הדולקת וכן חיסכון בכבלים חשמליים ומציאת מקום בשבילם, אולם אחרים מעדיפים את הפטריות החשמליות על מנת לחסוך בהוצאות השוטפות ובהתעסקות עם מילוי הגז.

חברה העוסקת בהשכרה ומכירה של אוהלים ואביזריהם הנילווים מהמובילות במדינה

רוצים לקבל הצעה משתלמת
במחיר המשתלם במדינה ?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
כתבות מובילות
שתפו בקליק