למכירה קירוי בריכה

עונת החורף הופכת את הרחצה בחוף הים או בבריכה למאתגרת יותר שכן רובינו לא ממש חפצים בטבילה בבריכה כאשר מעלינו הגשם ניתך ורוחות מנשבות מסביב.

אלו שלא רוצים לוותר על החוויה מוצאים את עצמם בבריכות מקורות שבהן ניתן לשחות מבלי לחשוש מהטמפרטורה ששוררת וליהנות טבילה גם בימים הקרים ביותר.

מדוע דווקא קירוי בריכה

קירוי בריכה הוא הפתרוןהפופולארי ביותר שקיים כיום ובעלי בריכות רבים בוחרים בו שכן הוא יעיל, איכותי ומספק הגנה מצוינת מפני מזג האוויר.

ניתן להקים אוהלים לקירוי בריכה בכל שלב, וגם אם הבריכה שלכם פתוחה לגמרי וחשופה לעין כל תוכלו להזמין חברה מקצועית שתבצע את העבודה בעבורכם.

איך בנוי הקירוי

מדובר על שלד עשוי ברזל מגלוון אשר אינו מחליד לעולם. קירוי בריכה נמצא בסביבה לחה ורטובה לאורך זמן ולכן לא ניתן להשתמש באוהלים לקירוי בריכה שעשויים מחומרים רגילים.

לאחר שמקימים את השלד הראשוני (והחזק) ומעגנים אותו בצורה בטיחותית, מגיע השלב של התקנת קירוי בריכה. בשלב זה עושים שימוש ביריעת ברזנט (שמשונית) חזקה מאוד ואטומה אשר תגן על המתרחצים מפני רוחות, גשמים וגם שמש.

כמה זמן לוקח להקים את זה

מדובר על זמן הקמה קצר מאוד וניתן לבצע את הפעולה בתוך יום עבודה אחד בודד שלאחריו תוכלו להתחיל להשתמש בבריכה מתי שתרצו. אוהלים לקירוי בריכה מומלץ להתקין גם תאורה חזקה ואיכותית שתאפשר לכם לעשות שימוש בבריכה  גם בשעות הערב.

היריעה שמגינה עליכם עשויה מחומר שנקרה PVC כאשר גם החלונות שממוקמים במבנה אטומים. ההבדל הוא בכך שהחלונות הם שקופים ומחדירים אל תוך החלל אור נעים. בנוסף הם גם נראים טוב מבחוץ.

אוהלים לקירוי בריכה אשר מוקמים על ידי צוות מקצועי יחזיקו מעמד זמן רב ולא יזדקקו לפעולות אחזקה כל שהן.

מומלץ שלא להתפשר על איכות החומרים שמרכיבים קירוי בריכה שכן בסופו של דבר שימוש בחומרים לא איכותיים תביא לעוגמת נפש, חלודה וקרעים ביריעה העוטפת.

איזה גודל זה

ניתן להציב קירוי בריכה בגדלים שונים כאשר מי שנכנס אל המתחם יוכל לעמוד בו בצורה נוחה, ולא יאלץ להתכופף. אוהלים לקירוי בריכה צריכים להיות מספיק עבים כך שהיריעה תשמור על המתרחצים לאורך זמן ארוך מיוחד.

דם הטמפרטורה בתוך קירוי בריכה היא נוחה יחסים שכן אין חדירה של רוח קרה ולכן ניתן להסתובב שם בבגד ים (או חלוק) למי שיוצא לגיחה מחוץ למים.

חברה העוסקת בהשכרה ומכירה של אוהלים ואביזריהם הנילווים מהמובילות במדינה

רוצים לקבל הצעה משתלמת
במחיר המשתלם במדינה ?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
כתבות מובילות
שתפו בקליק