השכרת אוהלים לאירוע שלך

איזה אוהל אתם מעדיפים שיהיה באירוע שלכם? ישנם סוגים שונים של אוהלים ועל מנת לבחור באוהל הטוב ביותר כדאי לפנות אל חברת השכרת אוהלים.

לקטלוג השכרת אוהלים

 

מדובר ללא ספק באחד הפתרונות הטובים ביותר שקיימים, ניתן לבחור בין אוהל שעשוי מבד עבה ולא חדיר שיתאים להגנה מפני שמש או גשם, וקיימת השכרת אוהלים חצי שקופים שיביאו לחדירת אור טבעי אל תוך חלל האירוע.

כל זה תלוי גם בשעה שבה מתקיים האירוע ובעונת השנה.

השכרת אוהלים

מה שחשוב מאוד לבדוק בכל מה שנוגע לנושא השכרת אוהלים הוא כמה אורחים אנו מתכננים להזמין לאירוע. ישנו הבדל גדול בין סוגי השכרת אוהלים וכל טעות עשויה להביא לעגמת נפש במהלך האירוע שלנו.

בכל מקרה לאחר שאנו יודעים פחות או יותר כמה אורחים יגיעו לאירוע שלנו, מומלץ לבחור באוהל מעט גדול יותר ממה שדרוש על מנת למנוע צפיפות.

 

איך מודדים אוהלים להשכרה

השכרת אוהלים היא מקצוע לכל דברשדורש ניסיון רב וידע בתחום.

את האוהלים מודדים על פי מטר מרובע וישנם אוהלים בצורות שונות.

השכרת אוהלים מביאה בחשבון את סוג האירוע ואת המיקום שבו הולך להיות מוקם האוהל.

  • אוהל שאנטי לדוגמא מתאים יותר לימים חמימים ונעימים והוא יסייע בהגנה מפני השמש. השכרת אוהלים פתוחים כמו אוהל מסוג זה לא תגן מפני רוחות ערות או גשם, וגם תתקשה להגן מפני אבק או עשן.
  • הקמה של אוהל תלויה בסוג האוהל אך בכל מקרה לא מדובר על זמן ארוך ותוך כשעה ניתן להקים אוהל מכל סוג (בהתאם לתנאי מזג האוויר).
  • אוהלים סגורים הם חזקים יותר ונבנים על גבי שלדה חזקה וקלה. הבדים בהם עושים שימוש הם חזקים מאוד ואטומים למים ועל כן ניתן לקיים אירוע כמעט בכל מזג אוויר.
  • השכרת אוהלים מאפשרת לכל מי שמעונייןהגשים גל סוג של אירוע בכל מקום כמעט. זהו גם אחד ההבדלים בין השכרת אוהלים לאירוע באולם או בגן אירועים שבהם המיקום לא ניתן להזזה.

השכרת אוהלים במרכז

כל אירוע הוא חשוב ומרגש והשכרת אוהל נחשבת למקורית מאוד ורבים בוחרים בה על מנת לקיים אירועים מסעירים ומעניינים.

חברה העוסקת בהשכרה ומכירה של אוהלים ואביזריהם הנילווים מהמובילות במדינה

רוצים לקבל הצעה משתלמת
במחיר המשתלם במדינה ?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
כתבות מובילות
שתפו בקליק