סוגי אוהלים למכירה

מעוניינים באוהלים למכירה אבל לא יודעים כיצד לבחור? להלן מדריך מקוצר לסוגי אוהלים למכירה

אם אתם מחפשים לקנות אוהלי ענק, כדאי שתצטיידו בידע מקדים לפני שאתם ניגשים לערוך סקר שוק בין החברות השונות לגבי סוגי אוהלים למכירה שהן מציעות וטווח המחירים.

לקטלוג אוהלים למכירה

רכישת הידע תסייע לכם להיות ממוקדים יותר במה שאתם מחפשים וגם לאתר את אוהלים למכירה המתאימים למה שאתם מחפשים וצריכים.

השלב הראשון הוא כמובן להכיר את סוגי האוהלים, ומה ההבדלים בין אחד לשני, כדי שתוכלו לבחור מביניהם את האוהל שלכם.

אוהלים למכירה

ההבדלים בין סוגי האוהלים

כשמדובר באוהלים למכירה, המיועדים לשמש לאירועים, יש שני דברים שצריך לקחת בחשבון: יריעות הבד והפרופיל (המכונה גם קונסטרוקציה).

יש סוגים שונים של בדים מהם מרכיבים את האוהלים, ואפשר למנות בתוכם את בדי הלייקרה, ה-PE וה-PVC. אלו הם הסוגים העיקריים.

מה שחשוב לדעת על היריעות זה שלא כולן עמידות בפני גשמים ורוחות, ולכן אם אתם מחפשים אוהל שיוכל לשמש כמקום לאירוע גם אם יתחיל לטפטף בחוץ, כדאי לבחור ביריעות PVC.

הבחירה באוהל עשוי יריעות PVC טובה לא רק לאירועים המתקיימים בחיק הטבע, אלא גם כחיפוי לבתי קפה ומסעדות, המעוניינים לנצל בצורה מקסימלית את שטח החוץ העומד לרשותם לכל אורך ימות השנה, ללא תלות במזג האוויר.

מבחינת הפרופיל גם כאן יש מספר אפשרויות, כשהעיקריות הן אלומיניום וברזל. לכל אפשרות יש יתרונות וחסרונות ולכן חשוב לדעת מה מחפשים. האלומיניום הוא חומר גלם נפוץ ובעל יתרונות רבים, הן מבחינת המחיר והן מבחינת העמידות שלו בתנאי מזג האוויר השונים.

אולם יש לו גם חיסרון וזהו חוסר יציבות בהשוואה לפרופיל העשוי ברזל.

מנגד, הברזל אמנם יציב ומאפשר הקמה של אוהל חזק, אך לטווח הרחוק הוא עלול להחליד כתוצאה מחשיפה ללחות, שמש ומים.

החלודה הנוצרת פוגעת בחוזק הברזל ומכאן שגם יציבות האוהל תיפגע. אז במה כדאי לבחור? תלוי בתקציב העומד לרשותכם ובסיבה לשמה אתם מחפשים אוהלים למכירה, אבל חשוב לדעת שיש גם אופציה שלישית והיא פרופיל ממתכת מגלוונת.

למתכת מגלוונת יש את כל היתרונות של הברזל, ללא החיסרון של החלודה. פרופיל כזה הוא חזק ויציב, ויוכל לשמש אתכם לשנים ארוכות, אך הוא גם יקר יותר.

אוהלים למכירה

כעת, כשידועים לכם הנתונים לגבי סוגי אוהלים למכירה וההבדלים ביניהם, תוכלו להתחיל לבצע סקר שוק קצר ולהתמקד בשאלות המעניינות אתכם. כך תמצאו את האוהל המתאים.

חברה העוסקת בהשכרה ומכירה של אוהלים ואביזריהם הנילווים מהמובילות במדינה

רוצים לקבל הצעה משתלמת
במחיר המשתלם במדינה ?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
כתבות מובילות
שתפו בקליק