כיצד נקבע מחיר אוהלים למכירה?

באוהלים למכירה מחיר קנייה תמיד יהיה שונה ממחיר השכרה, גם אם הפער אינו גבוה. אך מהם הגורמים הנוספים המשפיעים על הבדלי המחירים?

כשמדובר באוהלים למכירה מחיר הקנייה אינו סוד, ואפשר לראות את המחירים בפרסומים שונים ובאתרי אינטרנט, שם תוכלו למצוא נתונים על אוהלים למכירה מחיר לפי גודל או סוג.

במבט מהיר ניתן לראות שיש הבדלים בין המחירים, גם כשלעתים מדובר באותו אוהל.

אוהלים למכירה מחיר וסיבה

ציינו קודם שיש הבדל בין קניית אוהל להשכרתו, ובמקרה זה הפערים מובנים. אך יש גורמים נוספים, והם מסבירים מדוע אותו דגם אוהל יכול להימכר בסכום מסוים בחברה אחת, ובסכום אחר בחברה אחרת.

אוהלים למכירה מחיר

הגורם הראשון שצריך לקחת בחשבון זה שם החברה. כמו בכל תחום אחר, גם באוהלים למכירה הקנייה נקבעת במידה רבה לפי המותג שמוכר אותו.

זה יכול להיות שם היצרן או היבואן וככל שהשם מוכר יותר כך סביר להניח שמחיר האוהל המוצע למכירה יהיה יקר יותר.

אם חשוב לכם לקנות אוהלים ממותג ידוע, כדאי לחפש מיבואן עצמו. אוהלים אלו נמכרים ישירות מהיבואן ללא עמלות תיווך של חברות ביניים ולכן הם זולים יותר.

הגורם השני הוא טיב האוהל. גם כשמדובר באותו גודל אוהל, ייתכנו הבדלים בפרופיל המתכת ובסוגי הבדים.

לכן אם אתם נתקלים בפער מחירים לאותן מידות אוהל, תקראו את האותיות הקטנות האם מדובר בפרופיל אלומיניום או מתכת מגלוונת והאם הבדים עשויים לייקרה או PVC.

גם לצורת ההתקנה של האוהל יש חשיבות. ככל שהאוהל קל יותר לתפעול באופן עצמאי, כך מחירו יעלה.

עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שאוהל מורכב מבחינת התקנה, המצריך הזמנה של גורם מקצועי מהחברה, כרוך גם בתשלום עבור שירות ההקמה ולכן ייתכן ובסופו של דבר המחיר לא יהיה שונה בהרבה.

עוד גורם הקשור בעקיפין למחיר זו מידת האחריות של החברה.

חברה מקצועית המספקת אוהלים איכותיים, תעמוד מאחורי המוצרים שלה ותיתן אחריות ארוכת טווח. אחריות כזו יכולה להיות מלווה בתוספת מחיר, במידה והיא נמשכת מעבר לזמן המקובל.

אוהלים למכירה מחיר

כל האוהלים חייבים לעמוד בתקן בטיחות הקבוע בחוק, אך עדיין ייתכנו הבדלים בין חומרי הגלם, שם החברה, רמת האחריות וצורת ההתקנה ואלו הגורמים העיקריים המשפיעים על הפערים בין מחירי האוהלים למכירה.

חברה העוסקת בהשכרה ומכירה של אוהלים ואביזריהם הנילווים מהמובילות במדינה

רוצים לקבל הצעה משתלמת
במחיר המשתלם במדינה ?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
כתבות מובילות
שתפו בקליק